Tevreden? Of kan het beter?

Niet tevreden over de huisartsenpost Oude IJssel?

De huisartsen en medewerkers van onze huisartsenpost doen hun uiterste best om patiënten kwalitatief goede zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Of u vindt dat u niet op de juiste manier behandeld bent. Als dat zo is, horen wij dit graag. Uw reacties en uw klachten geven ons de mogelijkheid om te verbeteren. 

 

We horen het ook graag wanneer u wel tevreden bent.

Heeft u tips of ideeën om onze dienstverlening verder te verbeteren? Dit horen we graag!


Contact opnemen
De eerste stap is om ons te informeren. U kunt uw melding doen via ons meldingsformulier. U krijgt dan een bevestiging in uw mail. Wanneer nodig nemen wij binnen 6 werkdagen contact met u op. 

 

Onafhankelijke bemiddelaars

Onze bemiddelaars zijn er om u te ondersteunen en adviseren bij praktische zaken en/of vragen. Maar ook voor een klacht over de zorg die u heeft ontvangen kunt u bij hen terecht.