Tevreden? Of kan het beter?

Niet tevreden over de huisartsenpost Oude IJssel?

De huisartsen en medewerkers van onze huisartsenpost doen hun uiterste best om patiënten kwalitatief goede zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Of u vindt dat u niet op de juiste manier behandeld bent. Als dat zo is, horen wij dit graag. Uw reacties en uw klachten geven ons de mogelijkheid om te verbeteren. 

 

We horen het ook graag wanneer u wel tevreden bent.

Heeft u tips of ideeën om onze dienstverlening verder te verbeteren? Dit horen we graag!


Contact opnemen
De eerste stap is om ons te informeren. U kunt uw melding doen via ons meldingsformulier

Wanneer uw melding bij ons binnen is, krijgt u hiervan een bevestiging op het mailadres dat u heeft ingevuld. Is uw melding een vraag of klacht dan hebben we uw persoonlijke gegevens nodig. De klachtenfunctionaris behandelt uw vraag of klacht zo snel mogelijk na ontvangst.

 

De klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris is er voor u. Hij/zij kan u op verschillende manieren ondersteunen. Naast de rol van bemiddelaar kan hij/zij ook informatie of advies en ondersteuning geven bij de te nemen stappen. De klachtenfunctionarissen zijn in alle gevallen tot geheimhouding verplicht.

Wij streven er naar klachten binnen 6 weken na de ontvangstbevestiging af te handelen.